sängen

Sängen kalla på mig så nu ligger jag i sängen.. Jeanette ligger bredvid och Mio med.. Gullunge det där! Jeanette kollar på film och sitter på msn haha.. Klok är hon inte i alla fall.. Upp tidigt imorgon! Bara för att jag är jag. Går upp tidigt på lov det är inte normalt men jag gör det ändå för imorgon ska jag träffa pappa på ikano så ska vi handla julklappar så ska jag tillbaka till Jeanette för hon ska tvätta så ska jag vara barnvakt under tiden. Sen ska jag ta bussen ut till pappa.. Inte kul men har inget annat val. Men men. Nu ska jag tråka vidare godnatt
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!