snälla

Snälla G väx upp någon gång. Du lägger till mig på Facebook och sedan tar du bort mig vart vill du komma med det? haha du tror att du är något men jag saknar inte dig ett dugg och du är borta ur mitt liv. Visst du finns kvar genom att du satt spår i mig. Spår som både är bra och visa som är jävligt dåliga!!! Men men. Du är bort glömd och jag tycker inte om dig, tycker bara synd om din nya tjej. Du var gullig mot mig i början med men sen vart du helt cp.. Men men. Det är ju hennes fel! Lycka till i livet hädan efter för mig kan du glömma! För jag har glömt dig och du är borta!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!