tänker

Jag tänker på gamla minnen. Och jag saknar en del personer som verkligen fick mig att le och det är Mamma, Pappa, Mina syskon, Daniel P, Daniel B. Pontus, Tobbe, Hanna. Det är dom jag saknar så jävla mycket i mitt liv. Ni fick mig på topp.. Och Daniel P. Du vet exakt hur jag mår nu och du finns fortfarande för mig. Men ni andra ni finns inte längre här för mig :(. Har ingen som känner mig. Saknar mamma och pappa med. Önskar att allt kunde vara bra. Jag vet inte vad det är som är felet. Men jag tar avsånd från er. Och jag vill inte det! Jag älskar er så jävla mycket. Ni är liksom mina föräldrar! Jag älskar er.
Mamma, pappa och familjen! Jag älskar er mest av allt jag vet inte vad jag ska säga om er för finns för mycket! Jag älskar er mest av allt ni är bäst och ni finns alltid för mig. Jag finns för er med! JAG ÄLSKAR DIG!
Daniel P. Du har nått speciellt för jämt när jag är med dig så ler jag. Om jag inte ler på läpparna så ler jag i alla fall på insidan. Du gör så jag bara tänker positivt och allt. Du är guld värld. Vi hade inte pratat på ca 1 månad och 3 veckor då du hörde av dig till mig och jag vart så jävla glad! Trodde inte det var sant först. Fatta det inte för ens typ några timmar efter att vi träffades. Och jag kan inte förklara hur jävla glad jag är! Det är obeskrivligt! Vi har minnen och fler ska vi få! Du betyder mest för mig! Du är helt jävla underbar! Finns ingen som dig du har det där lilla extra!  Jag älskar dig!
Daniel B. Vi var tillsammans i nästan 8 månader. Men du var ändå min bästa vän! Vi hade det så jävla roligt. Du var den första jag var utomlands med! Vi hade det så bra. Visst vi bråkade och allt. Men det tillhör i förhållande. Jag fattar inte riktigt vad som hände då när det tog slut. Jag mådde så skit. Och du vart tillsammans med Becka. Och du sluta höra av dig till mig och du sluta bry dig om mig. Men nu när det tagit slut mellan er så började vi prata och så. Och det gör mig lycklig! Att bara få veta att du mår bra gör så jag mår bra! Jag älskar dig


Pontus. Du och jag var också bra vänner men jag vet inte vad som hände då det tog slut mellan mig och Danne. Visst vi träffades och sånt men inte lika ofta. Jag hör knappt ifrån dig längre? Hur mår du? Vad gör du idag? Många frågor som ställer sig till dig! Du har alltid funnits där för mig! Jag älskar dig
Tobbe. Du och jag hade så jävla kul. Då vi umgicks det där hela gänget som vi var. Men samma där, något hände när det tog slut mellan mig och Danne.. Varför? Vi pratar inte ett skit idag och jag saknar det! Saknar allt roligt vi hade och våra minnen är helt oförglömliga! Jag älskar dig!
Hanna. Du och jag har haft så jävla många roliga minnen så det finns inte! Tillexempel i Borensberg i somras raggade killar och allt. Vi hade det så sjukt kul! Men sedan hände något och jag vet inte vad som hände? Vi gled ifrån varandra då skolan började :( Men vi börjar finna tillbaka tillbaka till varandra och jag är så jävla glad för det! Du är som en syster för mig och jag älskar dig SYSTER! DU ÄR BÄST!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!