Tårar

Sitter här och tårarna rinner ner för kinden.. Mår inget bra.. Och allt går ut över dom i min närhet.. Jag SAKNAR dig G.. Faan. Du skaffade en ny tjej på en månad.. Allt är typ skit. Faan hatar allt. Varför föddes ja ens... Allt är så jävla jobbigt utan dig.. Ingen fattar hur jag mår ingen.. Ingen fattar att ja tycker det är jobbigt med anmälningarna och det. Men jag ska stå på mina egna ben jag ska vara stark. Men ibland orkar man bara inte med allt. Folk säger till mig och allt och tror att ja gråter för de dom sagt men jag tycker bara allt e så sjukt jävla jobbigt just nu.. Har kommit in i en sån period där jag inte vet vart jag har mig själv.. Fan. Men men någon dag så kommer jag veta det.

Alla vänner har försvunnit ifrån mig. Jag har inte en enda vän kvar.. Fick reda på igår att hela det gamla gänget ska fira nyår tillsammans.. Jag var också med i det men jag ska inte fira med er.. För vi har ingen kontakt längre.. Allt känns så jävla jobbigt.. Kan inte prata med någon! För ingen förstår dom bara härjar på mig
// Liina
Kommentarer
Postat av: alice

Lina, I know att det är jobbigt, vet ju inte precis hur du känner så så kan man inte säga men whatever. Du är stark, det vet jag, det är jobbigt, det bara är så och man önskar det inte borde vara det, du kommer klara av att glömma honom förr eller senare, vare sig du vill eller inte. Finns här bakom och stöttar dig vännen! :)

2010-12-26 @ 19:52:42
Postat av: Anonym

Det är bra att du kan gråta, då kommer mycket smärta ut även om inte det onda försvinner. Gör små delmål om vad du vill mitt ditt liv. Vinner du ett så stärks ditt självförtroende. Har du ingen du kan prata med om din smärta, det är tufft att bära allt själv. Jag vet.

2010-12-26 @ 20:33:09
Postat av: Lina

Alice. Tack så mycket. Jag försöker så jävla gott jag kan men jag känner att jag tappar fotfästet. Gammalt folk tar upp kontakten jag blir glad men efter en vecka drar dom igen. Allt gör så förbannat ont! Finns för dig med!

2010-12-26 @ 20:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!