Vem försöker ja..

Vem försöker jag lura egentligen? Jag vet så jävla väl att du inte är borta ur mitt liv. Snälla du finns överallt du finns i mina tankar i mitt hjärta du existerar överallt.. jag har inte gråtit något sen den 13/11 men nu jävlar kände jag att jag orkar inte med det här mer. Du äter upp mig inifrån och ut. Usch, kan knappt äta, kan inte koncentrera mig i skolan kan ingenting utan dig. Fattar du inte själv? Vi delade exakt 1 år och 3 månader tillsammans sen helt plötsligt så lämna du mig. Fan varför just jag? Fan orkar inte det här varför ska just jag bli sviken och det? Varför kan jag bara inte vara iskall så som alla andra är? Varför varför varför skriker det bara i huvudet på mig. Jag orkar inte dölja smärtan mer. Jag klarar det inte har hållit allt inom mig i över 3 veckor. Jag orkar inte! Fattar du inte att jag älskar dig så sjukt mycket? Snälla ta mig bara in i dröm värld och få stanna där för all framtid?

Sitter och lyssnar på våran låt. Jag gråter och gråter och gråter förstår inte hur mycket tårar man kan gråta! Fattar du ingenting? Du är så jävla känslokall! Fan jag hatar dig så jävla mycket att jag älskar dig. Försöker att glömma dig och gå vidare men det går då fan inget bra! Alla säger det kommer bli bra det kommer lösa sig det finns miljontals killar där ute men ingen sån som dig! Fan varför? Vill bara skrika vill bara slå så jävla hårt jag någonsin kan på något. Vill få ut den här jävla ilskan och sorgen jag har inom mig för dig! Vet att jag gråtit flera liter för dig bara under sommaren, vanligtvis brukar man bara gråta några decilter för en person under hela sitt liv. Men nej inte jag. Fattar inte hur mycket jag kan gråta för din skull..
Du var ju mitt allt. Den som gjorde så jag gick till skolan och allt. Nu känns allt skit. Orkar inte med skolan orkar ingenting. Vill bara gå hemma.
Men jag kämpar så jävla mycket i skolan gör så jävla gott jag kan men ibland räcker inte bara det till.. Man måste ge mer än allt! Och det tar knäcken på mig. Fan orkar inte bara gråter och gråter och gråter men det är jävligt skönt eftersom jag inte fått gråta sen det tog slut. Har lekt så jävla glad och allt och det kommer jag fortsätta göra. Men på insidan skriker jag om att bara få slippa allt! Orkar inte! Men jag ska försöka vara lika stark som jag varit hittills men det är så sjukt svårt! Kommer aldrig klara av att se dig gå med någon annan! Jag kommer nog alltid att älska dig!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!