Alla hjärtans dag

Igår efter kalaset så gick jag mamma David och Thindra ut med hundarna.. Dom lekte massa.. Hehe.. sen så gick vi upp till Centrum efter ett tag.. Sen så gjorde jag och David mat igår.. Vart köttfärsås och spaggethi fast köttförsåsen smaka först för mycket vitpeppar sen vart den bra sen hällde vi i lite vitlökskrydda då vart den förstörd igen.. Haha sen efter ett tag fick vi den bra :).. Hehe idag så vakna jag först av att jag var så jävla pissnödig.. sen så vaknade jag av att grannarna höll på och jag vet inte vad.. Vart tokig iallafall.. Sen så gick jag ut med hunden.. Gick förbi Erica och dom och hämta en kasse med klädder.. Sen så gick jag upp och testade dom sen så gick jag över till Erica och dom igen och hämta ytterligare en kasse med klädder :P. Hehe.. Nu vet jag inte vad som händer.. Äta frukost?

TRåkigt nog får jag inte fira alla hjärtans dag med älsklingen min :(.. Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!