Dagen idag

Idag så åkte pappa och jag in till stan vid 10 tiden.. Var hos mamma vid halv 11.. Gick ut med min lilla vovve som hade protesterat att ja ej vart hemma haha.. :P.. I helgen ska hon få följa med ut till pappa =).. Iallafall hoppas jag på det.. Hon vart så glad och det när ja kom la sig i mitt knä och allt.. Jätte gullig.. Gick en promenad med henne och hon drog in mig i värsta snön haha.. :P.. Sen så följde jag med mamma, hon skulle skjutsa Catrin. Så först till Centrum.. Sen så kolla jag och mamma på skor men hitta inga jag ville ha :/.. Sen så in på Willys och hjälpte Catrin lite medans mamma hämtade bilen eftersom den stod på andra sidan av utgången hehe.. Sen så åkte vi ner till stan, någon guldaffär hehe.. Sen så åkte vi till Tannefors och fikade lite.. Hehe.. Sen så skulle Catrin va på nått vid polisen eftersom hon ska ta körkort.. Sen så under tiden åkte jag och mamma till Coop och handlade lite.. Sen så hämtade vi upp Catrin igen.. Sen så åkte vi till Skägget igen där jag mötte upp pappa.. Sen så åkte jag och pappa hem till han.. Nu håller han på att laga mat.. Jag tycker synd om min älskling.. Han är ute och jobbar igen.. Och han jobbade igår med, och säkert då ända tills imorse.. Stackars han.. Hehe.. Tur jag inte jobbar med snö och går i skolan istället.. Hehe.. Nu ska jag ta ett bloss.. Sen vänta på att maten blir klar.. Föresten har fastnat i boken jag läser.. Igår kväll/natt så läste jag säkert över 200 sidor.. Och snart e boken slut.. Jag vill inte att den ska ta slut.. Men men nu ska ja gå o ta ett bloss... Pusspuss

Daisy Saknar henne

Rulta ligger på mig får inte gå därifrån.

Min vovve gräver i snön =)

 

Min gulliga vovve.. Vet inte vad hon sysslar med..

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!