;)

Hejsan.. Inatt/ morse vaknade jag av att hundarna hade puttat in mig mot väggen. Så jag låg helt intryckt mot väggen medans hundarna/ hunden gade hela sängen.. Snällt.. Sen imorse så kom både Bella och Tess in och sov i min säng.. Så då fick jag inget täcke heller utan det hade tess på sig.. Shysst hund... Hehe.. Sen iallafall så var jag ute med alla 3 nyss.. fy fan så jävla jobbigt. Hehe.. Men det gick bra ändå som tur var.. Hehe.. Idag vet jag inte vad som händer.. Älsklingens mamma och pappa skulle komma ner så jag kunde inte komma till han :(.. Men men får se om jag ska till han i helgen :).. Eller så ska jag försöka få han att komma till mig :).. Aja nej nu vet jag inte vad jag ska göra.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!