:'(

Kan inte tro att det är sant det jag läste på ens blogg nyss :(..

Jag har inte fått in riktigt att du är borta! Nej det är inte så! Du finns med oss hela tiden! Alla dina glada skratt! Alla dagar när vi var små minns jag som dom var igår.. Då jag bara gick in hos er! Du var som en extra mamma för mig! Nej nu ska jag gå ut med hunden och rensa tankarna lite!

R.I.P


Nu är jag inne igen.. Har vart med mamma när hon fixade bilen :P..

Alla våra minnen finns kvar inom oss.! Tillexempel när jag fyllde år och ni sjöng för mig, jag tyckte det var pinsamt.. Men varför egentligen? Jag har ju kännt er i 12 år lite drygt.. Alla minnen finns kvar.. Och borta är du inte från våra hjärtan och tankar. Du finns alltid inom oss!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!