Fan så irri

Fan så irriterad jag blir på älsklingen! Han sa när jag var där att han inte varit inne på msn nått därmed inte blockat upp mig.. Men jag blocka upp mig och sa det till han.. Och nu har han blockat mig igen? Vad är hans problem undrar jag då?

Aja ska se om han svarar mig på sms iallafall sen!
Jag kommer inte palla ha ett sånt här förhållande länge till iallafall.. Faaaan så irriterad jag blir! Gud !

Var nyss ute med hunden med.. Och henne börjar jag med tröttna på :(.. Trodde inte det skulle vara såhär ansträngande att ha hund.. Men men

Aja iallafall ska Gustaf inte få som han vill längre! Han ska inte bara kunna höra av sig till mig när det passar honom! Och det ska jag göra klart för han när vi ses igen!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!