Fredag idag

Hejsan.. Imorse så väkte pappa mig runt halv 9 tiden.. Jag vaknade till klädde på mig, gick och borsta tänderna sen så var det bara sätta på sig ytterklädderna för att åka inått stan.. Väl inte i stan så stanna vi på centrum, där vi fikade.. Hehe. Sen så skjutsade pappa mig till mamma.. Gick upp till mamma ut en snabbsväng med hunden för att sedan gå till Ikano där min bror Macke och Erica var =).. Vi gick till elgiganten och till onof där Macke och Erica köpte ny mobil.. Hehe.. Sen så gick vi till Mcdonalds där min bror bjöd mig på mat =).. Hehe sen traskade vi hemmåt.. Väl hemma igen så satte jag mig och kollade lite på datorn.. Och på tv:n.. Sen så gick jag ut med Ticka.. Hehe.. Sen efter promenaden igen så satte jag mig lite vid datan.. Hehe.. Sen kom Anna-Maja och lånade datorn lite.. Hehe.. sen så messade pappa att han hade slutat så det var ju bara att klä på sig, sätta på vovven koppel och gå ut.. Sen väntade vi på Macke med hehe.. Sen när Macke hade kommit så åkte vi till Jula och traskade runt lite där inne och kollade lite.. Sen så åkte vi till Biltema och traskade omkring där inne.. Sen fick min bror nått ryck och sa om vi kan vänta tills efter 5 att åka hem så kan jag bjuda på mat.. Och att han sa så var för att han ville hämta ut sina fiskegrejer som var på posten efter 5 haha.. Men iallafall efter biltema så åkte vi till Bari där vi åt lite mat=).. Jag tog en kebabtallrik, Macke en pizza och pappa en kebab tallrik.. Pappa betalade sin själv men Macke betallade åt mig.. Sen efter vi ätit så åkte vi till Centrum.. Där jag tog ut pengar.. För skulle ge Erica 300 för jag köpte en mobil av henne.. Och nästa månad ska jag ge henne 500.. Sammanlagt för mobilen blir det 800 =).. Men riktigt nice med ny mobil.. För min andra har börjat lägga av nu.. hehe.. Sen iallafall på centrum så handlade vi lite grejer.. Sen så åkte vi äntligen hemåt.. Hehe.. Väl hemma så packade Macke upp det han fått på posten och skulle se vad det var för fiskedrag han hade fått .. Hehe.. Den här helgen ska ju bli en FISKARHELG så alla vet det :P.. Haha.. Sen så fick jag mobilen när han hade kollat klart på sina grejer.. Så jag ahr hållt på med den typ hela kvällen hehe.. Imorn så skulle vi fiska först typ hela dagen, troligtvis grilla också.. Sen så på kvällen skulle vi bada bastu.. Jag sa till Macke att jag var med på det bara vi hoppade i snön först =).. Jag kommer görat iallafall :).. Hehe.. Sen får man se vad som händer.. Min vovve skulle iallafall få följa med imorn när vi ska fiska =).. Hehe.. Kollade lite på tv förut med.. Sen nu sitter jag på mitt rum med min hund.. Eftersom vi inte tror att Rulta och hon går ihop får Ticka vara på mitt rum med mig hehe.. Nej nu ska jag gå och sova.. Godnatt
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!