fredag =)

Idag så åkte jag ut till Älsklingen.. Tog tåget dit sen gick jag till han :).. Vi pratade ut så allt e lungt nu mellan oss :).. Vi mysste och det i 3 timmar kolla på Zorro först sen kolla vi på the war :).. Eller jag kolla på The war lite för Gustaf spelade.. Hehe.. Sen somnade jag :P.. Sen så väckte Gustaf mig vid 3 och sa att vi skulle gå upp och sova.. Men första gången vi mysser och det i 3 hela timmar :).. Vart jätte glad faktiskt..

Lördag:

Idag är det ett halvår mellan mig och älskling och jag är superlycklig!

Pappa hämta mig hos älsk imorse vid halv 12.. Ska på kalas snart.. Princessan Kimberly fyllde ju 3 år igår så ska fira henne idag :).. Sen vet jag inte vad som händer .. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!