Gustaf Emanuel Danielsson!

Jag älskar dig så jävla mycket. Du är allt för mig. Vad skulle jag göra utan dig? Vem skulle jag vara utan dig? Om jag inte hade träffat dig vem skulle jag då vara? Jag älskar dig mer en mitt egna liv. Jag vill aldrig leva utan dig! Alla våra bråk och allt! Förlåt! Förlåt om du tycker att jag tjatar på sms.. Men du svarar ju inte så ofta.. Klart jag blir orolig. Jag älskar dig så otroligt mycket.. Skulle aldrig vilja leva utan dig! Du är min livskraft mitt liv! Vill vara med dig hela tiden! Men jag vet ingenting längre.. Jag vill att du ska vara så som du var förut. Du har ändrat dig. Du är inte den där gulliga Gusatf längre.. Men jag kan inte lämna dig ändå! Jag älskar dig för mycket helt enkelt.. Men jag vet inte längre.. Jag älskar dig så jävla mycket så jag kan inte lämna dig heller! Och som sagt vill jag inte leva utan dig heller! Jag är så jävla rädd för att förlora dig! Vill inte förlora dig! Förlåt! Jag skulle aldrig klara av att bli sårad igen! Jag skulle aldrig kunna såra dig heller! Vi älskar varandra och det ska vara du och jag föralltid, inget ska kunna få förstöra mellan oss! Första kyssen kommer jag ihåg.. Helt underbart.! Jag kommer aldrig släppa taget om dig. Jag kommer aldrig låta dig att gå ifrån mig. Jag kommer aldrig aldrig aldrig någonsin låta dig gå ifrån mig aldrig. Kommer aldrig tillåta att du släpper min hand! För jag älskar dig av hela mitt hjärta. Jag vet att du har det jobbigt just nu med jobbet och allting.. Men du kommer alltid vara min lilla datanörd så som jag alltid kommer vara din soffpotatis =).. Alla våra minnen minns jag!  Jag älskar dig mest av allt Gustaf Emanuel Danielsson tills hjärtat säger stopp!

 

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!