HEHE

Idag vakna jag av att jag hade så jävla ont i halsen.. Fy fan trodde jag skulle dö... :O.. Men men fick ta verktabbletterna men de tog ju ett tag innan dom börja verka.. Fy fan så ont jag hade.. Idag ska jag träffa min kontaktperson.. Mamma och hennes kontaktperson skulle också med :).. Vi skulle fika och bowla :).. Hehe.. Fast det är inte förens vid 2.. Hehe.. Tänker också på min älskling :(.. Undra hur det vart :(.. Hoppas det vart bra iallafall.. Vill inte skriva här direkt vad det är om.. Men iaf.. Det kommer årdna sig älsklingen!.. Jag tror på dig!
Nu ska jag väll klä på mig lite klädder och gå ut med alla hundar vi har :).. Hehe.. Så söta dom är.. Men den lilla ville jag bara ge bort igår.. Hon är ju inte direkt rumsren om man säger så.. Hade pissat ner hela mitt golv typ och skitit och grejer.. Vart galen så fy fan.. Sen så värmde jag på fiskgratäng sen så skulle ja gå och göra saft. När jag kommer tillbaka har den lilla hunden smakat på min fiskgratäng.. Jätte snällt.. Eller inte.. Nej ut med hundarna var de :P
Pussar
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!