Hejsan ...

Igår så möte jag David i Centrum, vi gick in på Willys och handlade tacko bröd och lite grönsaker.. =).. Sen så gick vi hemåt.. Jag började med köttförsen.. Kände mig riktigt duktig för det var första gången jag vågade ens utmana mig själv till att göra köttfärs.. Samma sak för ett par dagar sen så gjorde jag och David köttfärssås :).. Men det gick ju bra.. Och det gick riktigt bra igår med.. Då gjorde jag faktiskt allt själv :).. Och inget vart bränt eller nått:).. Helt lyckat faktiskt..
Sen på kvällen ringde Tina till mig =).. Vi pratade ett tag och sådär..
Min vovve låg inne hos mig då med och hon snarkade så jag börja skratta.. Men sa till Tina med varför jag skratta och att det inte var åt det hon sa.. För det var jobbigt att höra men endå skönt att veta!.. Du vet att jag ställer upp på dig till 10000% Gumman!..
Iallafall så sparkade hunden mig i huvet igår också när den sov.. Helt som en människa asså e hunden.. Läskigt ju hehe.. Sen låg hon och fes haha.. Äckel hund.. Haha..

Sen idag iallafall så vakna jag imorse av att det var tänt i hallen så gick ut och kolla vad som stod på.. Då var det ju givetvis Simon som var hemma och skulle till jobbet haha.. :P.. Sen gick jag och la mig igen och vakna vid 9 :P.. Var ute med hundarna förut en sväng.. David följde med så han fick ta Bella och Tess och jag tog min vovve :).. Hehe vi gick en sväng.. Sen efter ett tag gick vi hemmåt.. Hehe.. Sen när vi kom in värmde jag på tacosen från igår =).. Sen har jag suttit och kollat på något program på tv:n hehe.. Och nu sitter jag här.. Vet ej vad som händer idag!

GRATTIS JOSSE PÅ 18ÅRSDAGEN! <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!