Hejsan =)

Hejsan... Idag så väckte pappa mig vid halv 8 men vaknade inte direkt. Hehe.. Sen gick jag upp vid typ kvart över 8.. Frös ju fan ihjäl hehe.. Men sen gick jag upp iallafall.. Borsta tänderna sen klädde på mig ytterklädder för att åka in till stan =).. Hehe.. Sen när vi kom in till stan var klockan halv 10 typ.. Sen så gick jag upp till mamma.. Gjorde varm chocklad och tog 4 mackor :P. Hehe.. Sen efter det så gick jag ut med min vovve som imorn ska få följa med ut till pappa =).. Sen efter det kolla jag lite på tv.. Sen efter ett tag så gick jag utt med Tess och Bella med eftersom det skulle gå snabbare att komma iväg.. Sen så åkte jag och mamma och min lille vovve till Centrum där Macke väntade på oss.. Han hade handlat och behövde hjälp med att köra hem varorna.. Men innan vi åkte hem till han med varorna så åkte jag och mamma ut till skopunkten där jag fick två par nya skor.. Ett par klack sen ett par andra.. Kommer bild på dom med =).. Hehe sen köpte mamma också ett par skor men på dom har jag inget kort:/.. Hehe.. Sen efter lite tvekan så hitta ja ju klackskorna.. Tog ett tag att välja skor faktiskt.. Fast inte dom första jag valde hehe.. Dom var lätta för dom visste jag redan att jag ville ha hehe.. Sen iallafall så stod pappa på parkeringen när vi kom tillbaka jag och mamma.. Så vi lät Rulta (pappas hund) och Ticka (min hund) Hälsa på varandra eftersom jag ska ta med Ticka ut hit i helgen hehe.. Macke skulle väl även komma till pappa i helgen vi skulle fiska (inte för jag ahr någon större lust och stå ute och fryssa).. Men gör det för att både pappa och Macke tycker de e kul att fiska.. Vi skulle väl även grilla om jag fattade rätt.. Sen så prata Macke även något om att basta hehe.. =).. Så det kommer nog bli en skoj helg fast jag inte får tillbringa den med älsklingen om han inte kommer hit förstås... Men tror han ska jobba det snöar ju ute igen! Gud vad jag hatar denna snö! Men iallafall efter att hundarna hade hälsat på varandra så åkte jag och pappa till Borensberg pappa la om fingret eller vad man ska säga eftersom hunden bet han i söndags :/.. Men det såg riktigt fint ut nu faktiskt.. Sen efter det så åkte vi till Pan Pizza America och tog oss varsin pizza.. Men jag orkade bara två pizza bitar så fick ta med mig resten hem :P.. Hehe sen gick vi in på Ica och pappa handlade braständare och kaffe och såklart en mintkrokant chokladkaka till mig.. Vet inte hur länge sen det var jag åt en sån.. Jävligt länge sen.. Imorn får jag även pengar =).. Och det känns bra faktiskt för får 700 imorn eftersom ja lånat 300 av mamma hehe.. Men 700 e faktiskt bra för mig att få.. Det har jag inte fått sen i oktober hehe.. =).. Så de är riktigt Nice.. Fick även hem brev idag från skolan.. Mina betyg rättare sagt... Hade ett gymnasiebetyg =).. Bra jobbat Lina =).. Haha.. och sen hade ja ig i 4 ämnen tror ja hehe.. sen även godkänt i engelska grund då =).. Hehe men data behöver jag iallafall inte läsa mer =).. Idag ska jag försöka få iordning lite på mitt rum hos pappa.. HAr bott här sen i november och har inte ens packat upp mina grejer från kartongen.. De e ju med duktigt gjort Lina =).. Haha Pusspuss

Mina nya skor=)


Mina nya klackskor=)
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!