Hejsan

Jahop idag gick jag upp vid 10.. Har inte sovit så bra inatt för hundarna höll på, på varsin sida av dörren.. Sen iallafall så klädde jag på mig.. Sen så gick jag ut med hunden.. Sen efter en stund vid 10 i 11 kom vi iväg och skulle fiska.. Fast innan vi börja fiska så var vi inne på Ica.. Sen inne hos järnhandlaren och köpte fiskekort.. Sen så åkte vi ner till kanalen eller var de är och Macke började fiska.. Jag gjorde en väg i all snö så man kunde gå.. Var ju ass mycket snö.. Hehe.. Sen så satte jag mig ner och gjorde en snölyckta.. Sen efter en stund så åkte vi därifrån. Pappa sprang in på östenson och köpte en liten mjölk till mig som ja kunde ha i teet.. Hehe.. Sen så åkte vi och tankade i dunken.. Sen så åkte vi till motala och kolla lite där vart man kunde fiska och sånt.. Sen så står de Polis på en skyllt så vi trodde ju att de stod någon polis i närheten men icke sa nicke.. Det var ett stort håll i backen så fäljen på däcket gick sönder så vi var tvungna och stanna och byta däck.. Sen efter det iallafall så åkte vi till Netto och kolla lite.. Sen efter netto till ÖB och kolla lite.. Efter Öb till Maxi efter Maxi till Willys sen efter Willys så Öb igen.. Haha.. Sen efter det så åkte vi hem.. Släppte ut hundarna... Sen efter typ en 40 minuter åkte vi upp till gölarna här uppe och Macke pimplade lite.. Hehe.. Och jag tog bort all snö ifrån bordet haha.. Sen efter typ 30 minuter där så bestämmde vi oss för att åka hem.. Väll hemma så kolla jag lite på tv sen var det matdags.. Pommes och lövbiff.. Sen nu sitter jag här.. Saknar min älskling och hoppas på att få åka till han imorn när jag kommer hem från pappa.. Älsk och Marcus från ohamn skulle till ydre imorn.. Gustaf skulle köpa en ny bil.. Hehe.. Pappa köpte en ny boxer till mig idag så nu kan ja kolla på tv i mitt rum =).. Hehe.. Nu blir det att kolla på tv och bara slappa.. Bilder från dagen kommer någon annan dag.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!