Hejsan

Idag är det måndag.. Vaknade av att telefonen ringde.. sen så kunde jag inte somna om för mina grannar över oss spela någon jävla dålig musik.. Fick damp asså.. Sen iallafall efter en halvtimme klädde jag på mig och gick ut med bebis hunden =).. Hehe.. Sen nu sitter jag här.. Väntar på att något roligt ska hända men som sagt kan man ju drömma vidare om den saken.. Hehe.. Vad ska ni andra hitta på idag då? Jag får iallafall spelet på att veta att jag ska gå hemma i 2 veckor till innan man börjar skolan igen .. :P.. Hehe.. Nej nu ska jag gå och göra mig frukost..


Jag älskar dig mest Gustaf Emanuel Danielsson! Du är allt för mig och lite till!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!