helgen

Okej.. I veckan har jag inte gjort mycket.. varit hemma bara och kollat på tv.. Jag och mamma kollade på män som hatar kvinnor i Onsdags.. Sen i Torsdags kolla vi på flickan som lekte med elden.. Sen så på Torsdags kvällen drog jag ut till Gustaf hehe.. I helgen har han och jag inte gjort mycket bara tagit det lungt.. Igår fick jag så jävla ont i halsen igen.. Trodde jag skulle dö av smärta.. Men men det gick över efter ett tag då älsklingen vart snäll och servera mig med is.. Hehe.. :P.. Sen idag när jag vakna hade jag med sjukt ont.. Men men det har gått över nu... Sen igår så somna jag rätt sent faktiskt.. Sen vakna jag i panik av att Gustaf inte låg bredvid mig så gick ner och kolla då sitter han här.. Sen efter typ 10 min så följde han med upp och sov med mig :).. Hehe.. Sen vakna han nyss typ.. Åkte till sin bror för att lämna hans bil för älsk var typ fyllechaffis igår :P.. Så då hade han Eriks bil. Hehe.. Sen nu så skulle han lämna tillbaka den hehe.. Så han kommer om en stund.. Hehe.. Jag bakade även sockerkaka igår kväll.. Och jag och Gustaf följde med Erik in till plantagen lite fort vid typ halv 6.. Vi skulle ha ätit också men det hann vi inte eftersom Erik skulle iväg på fest och han hade glömt sitt dricka hemma :P.. Så vi åkte ut till Erik och hämta hans dricka sen så åkte vi till linghems affären där vi släppte av Erik.. Sen till Tallboda och köpte oss pizza och jag en hamburgertallrik.. Hehe.. Idag blir det bara att ta det lungt.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!