lördag idag

Fredag:
Idag så vakna jag runt 9 tiden.. Gick ut med vovven.. Sen så åkte jag och mamma och spelade bowling med våra kontaktpersoner:)

Jag och Martina kom på samma plats alltså första plats.. Sen kom Maggan på andra plats.. Och mamma på tredje plats.. Fast först i början trodde jag att mamma skulle vinna för hon fick massa strike.. Hehe.. Fast sen ändrades de.. Sen iallafall så skjutsade Martina oss till skäggets banken hehe.. Där mamma prata med dom.. Sen så gick jag och mamma hem.. Ut med hunden.. sen så kom Macke upp till oss.. Sen så gick jag och Macke upp på parkeringen och fixade lyssena eller aa Macke fixa dom.. Hehe.. Sen åkte jag, mamma och Macke ner till stan.. Till banken där mamma skulle fixa något och jag hängde med för ville ha ett par byxor på Cubus och så skulle mamma skjutsa mig till älsk.. Så iallafall efter ett tag på banken så kom David oxå.. Sen efter det gick vi till Cubus där jag fick byxorna.. Sen så skjutsade dom mig till älsklingen.. Hehe.. sen väl hos älsklingen så pratade jag lite med han och satte krav på han.. Hehe.. Sen så hade han även vovven Thindra här hos sig.. För hans mamma och pappa hade vart i sthlm i veckan hehe.. Men sen kom dom och hämta henne.. Hehe jag och älsk myste lite.. Sen så gick vi upp o la oss.. Hehe..




Lördag:
Idag så vakna jag upp bredvid älsklingen :) Hur myssigt som helst.. Vi trodde att han skulle jobba idag vid 12 redan men han åkte precis och börja jobba nu kl 20.00.. Hehe.. Så idag har han och jag bara tagit det lungt och inte gjort alls för mycket.. Och det är ju så jävla mycket snö ute så mamma kunde inte hämta mig förut så nu e jag själv hos älsklingen.. Och han kommer inte hem förens imorn kl 1 typ skulle någon byta av han tror ja.. Detta snöväder skulle ju hålla på tills på torsdag men nu har det iallafall sluttat snöa här.. Det är skönt.. Får se hur vägen är imorn om mamma kan hämta mig imorn kväll isånafall hehe.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!