Måndag dag

Idag så har jag inte gjort mycket.. vakna upp bredvid älsklingen imorse =).. Hur mys som helst att vakna upp bredvid den man älskar =).. Sen så gick jag ner och satte mig vid datan lite och platta håret.. Hade inget bättre för mig ^^.. Hehe.. Sen så kommer älsklingen ner efter någon timma då han har vaknat.. Sen så gör vi inte så mycket.. Kolla på tv och han satt vid datan.. Sen vid 3 kom pappa och hämtade mig.. Sen så åkte vi till Johannelund och lämnade Daisy min älskade vovve som jag har här hos pappa men lämna henne till en tjej som skulle ha henne i ett par dagar.. Sen får vi se om vi ska ha henne kvar eller inte.. Sen iallafall så åkte vi till skägget och handla lite.. Sen så kom även Natti och Simme.. Dom skulle med ut till pappa.. Förut så åt vi lite det vart pommes med fläskfile och bearnaisesås.. =).. Gött.. Hehe.. Sen nu har vi precis kollat på halv åtta hos mig,.. Packe är ju med så måste ju kolla :).. Hehe.. Nu ska vi bara kolla på tv och äta chips och ha de trevligt.. Saknar redan älsklingen min... Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!