Måste bara

Måste bara berätta hur duktig min vovve var nyss!

Helt otroligt!

Vi gick till Centrum och hon fick stå utanför.. Skällde inte eller nått! Sen så släppte jag henne vid kyrkbaken.. Vi har som en backe upp för att komma hem till oss från centrum.. Där vid backens början så släppte jag min vovve.. Och vet ni vad?

Hon gick fot hela vägen hem och vi fick möte av två personer också men hon var jätte duktig och gick fot.. Första gången jag vågar släppa henne lös eftersom jag inte vet hur hon skulle reagera när vi fick möte men det fick jätte bra =)

Fick också reda på att min bebis är född den 12 april =)

Gullig min vovve e

Nu när hon blitt lite större..



När hon var liten


Gullig min vovve är, länge sen dock


Sötaste


...


Så underbart söt




// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!