ny dag:)

Idag vakna jag strax innan 12 tiden =).. Gick upp och kolla på tv. Sen efter ett tag gick jag upp och väkte Natti och Simme.. Sen så åt vi frukost.. Vart tee och macka :).. Gött.. Sen efter ett tag så gick Simme och pappa ut och körde in lite mera ved.. hehe jag och Natti satt och kolla på tv.. Igår så kolla vi på halv åtta hos mig.. Packe e ju med denna vecka hehe så blir att kolla på det ikväll med.. Iallafall sen efter ett tag när pappa och Simme kom in så åkte vi in till stan.. Lämnade Simme och Natti.. Jag sprang upp lite fort till mamma och hämta lite klädder.. Dom var inte hemma hehe.. Sen så skjutsade pappa mig till ungdom.. Allt såg bra ut och så på mig =).. Hehe.. Sen så åkte jag och pappa till skägget igen.. Hämta ut nya p-piller och hämta upp Erica och skjutsa henne till posten för hon skulle hämta deras nya vagn till det nya barnet som kommer i sommar =).. Hehe.. Sen nu så sitter jag här hos pappa.. Han håller på med mat. Idag blir det makaroner och korv.. Det funkar det med hehe.. Sen blir det väl bara att ta det lungt och kolla tv... Hehe... Mamma hade även köpt en ny jacka till mig. Men den får jag se imorn eftersom jag inte visste om det förut när jag var hemma hehe.. Det var iallafall en sån jacka som går ner lite.. Så hoppas jag kan ha den.. Mamma sa även att min hund ropa efter mig så imorn blir hon väl glad när jag kommer.. Nu ska jag äta..

Känns tomt här utan Daisy =(..

Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!