Onsdag då

Igår så gick jag ut med vovven.. Möte upp Timmy och hans hund =).. Så gick vi till hundgården där vi släppte hundarna lösa :).. Sen så gick vi runt lite och bara prata om allt.. Skönt att prata av sig ibland :).. Hehe.. sen så går vi en sväng och så får jag se Tina min älskade vän =).. Så jag pratade lite med henne! Gumman jag älskar dig så mycket! Vi har kännt varandra i 12 år om inte mer! Och jag finns för dig fast vi bråkat och så! Jag finns här för dig till 10000%.. Jag älskar dig tjejen..

Sen så gick jag och Timmy vidare.. Sen efter ett tag så skilldes vi åt och jag gick hem =).. hehe.. Älsklingen har skrivit godnatt två dagar i rad så har kunnat somnat bra dom två senaste nätterna..

 

Idag så vakna jag runt 9.. Sen låg jag kvar i sängen och drog mig.. Hehe.. Sen gick ju ut med min älskade vovve.. Hehe.. Innan så skicka jag mess till älsklingen och fråga om jag fick komma på fredag då svara han lördag går nog.. Hmm okej tänkte jag vad ska du göra på fredag då? Men det fick jag inget svar på.. Men men.. Är glad för att jag får åka till han på lördag.. Får se hur länge jag får stanna.. Hehe.. Idag vet jag inte vad som händer.. När jag kom in med hunden tänkte jag se på Andra avenyn men givitvis är inte det förens den 3 mars igen tack vare osskiten.. Får damp på det för fan.. Jävla os skit som förstör! Men men får längta till den 3 mars då..Hehe.. Längtar tills lördag nu iallafall! Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!