Söndag

Jahop.. Igår var jag så jävla smart så jag låste dörren.. Efter 5 min skulle ja låsa upp men det gick inte.. Jag hade ju lite panik då om hur älsklingen skulle ta sig in idag.. hehe.. Men iallfall igår så gjorde jag tee och macka till mig sen kröp jag ner framför tvn och kolla på .. Och så kom polly.. Hehe.. Sen så läste jag lite i systrar i jeans fjärde sommaren.. hehe sen började Roobery.. Sen så somnade jag till den filmen och vaknade imorse halv 6 av att jag frös.. Så då gick jag upp och la mig i sängen..

Idag då så kom Jenny över och försökte låsa upp dörren med nyckeln men det gick inte.. Hehe Sen så började jag kolla på Beck... Sen så knackade någon på dörren och det var älsklingen min som kom in.. Han fick hoppa in genom fönstret.. Sen så lyckades han få upp dörren iallafall vilket som är tur.. Hehe.... Sen så kolla vi lite på tv.. Sen så gick älsklingen upp och sov så då spelade jag lite på blip.se och på king.com hehe.. Sen när älsklingen hade vaknat så mysste vi lite.. Sen så åkte vi till affären och köpte lite grejer.. Sen så lagade vi amt =).. Mums.. Hehe.. Sen nu ligger älsklingen och sover igen.. Hehe trött är han väll efter en hel kväll/ natt och förmiddags jobb ute i det kalla vädret´.. Hehe.. Jag själv var över hos Jenny en sväng. Vi kollade lite på blåsningen hehe.. Men hon skulle gå och sova så jag sitter just nu hos älsklingen och funderar på att gå upp och lägga mig bredvid han eller om jag ska skita i det och läsa lite till i boken hehe.. Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!