Tråkigt

Vad ska man göra? Finns ju inget att göra.. Och älsklingen svarar inte heller :/.. Men han spelar väl :P.. Hehe.. Några förslag på vad man kan göra? Valpen är bråkig. Ont i ena axeln har jag med.. Och jobb vill jag med ha... Haha det är mycket jag vill ha.. Börjar skolan igen efter lovet och lovet är nästa vecka så jag är ledig i två veckor till :).. Skönt! Men det blir lång tråkigt att bara vara hemma och glo med.. Har ju vart ledig nu sen den 18 december.. Asså i 2 månader.. dels för att skolan inte vet vad dom skulle göra med mig efter lovet eftersom jag skippade praktiken.. Och så har det vart möte och mellan varje möte har jag fått vara ledig.. så nu är det iallafall bestämmt att jag ska börja på iv vecka 9 ! Hehe.. Skönt att komma igång och göra något med inte bara vara hemma och trampa runt.. Känns ju att man inte kommer någonvart med det liksom.. Funderar på att ta hål i naveln igen :).. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!