Veckan:

Måndag :
Åkte hem från älsklingen igår... Sen så idag har jag inte gjort så mycket..Gick även ut rätt mycket med bebis hunden :).. Pusspuss

Tisdag:
Idag så var jag ute på ikea med Erica Macke och Kimberly.. Kimberly klippte håret vid 11 bilder kommer från telen på min nya hund och på kimberly.. Och lite.. Sen så gick vi runt lite.. Sen kom Simme så vi åt Buffe :). Jätte gott faktiskt.. Sen så gick vi till tos ``r´´ rus eller hur det stavas haha.. Sen så gick vi till elgiganten och lite mer.. Sen hem.. Kom hem runt 4 då så tog jag min lille vove och gick runt skägget med :).. Bra med motion.. Sen så gick jag upp till Erica och dom :).. Sen så gick jag och Macke ut en kvällspromenad med hundarna :).. Pusspuss

Onsdag:



Min vovve på bilden..



Idag så gick jag med Erica och dom en sväng ut med Jack och Ticka.. Sen så följde jag med upp till dom.. Och åt lite frukost.. Sen så gick vi upp till centrum där dom hämta ut pencilin till kimberly.. Sen så gick vi till hundgården och var där i någon timma.. Sen så gick vi upp till Erica dom igen.. Men då fick Ticka va hemma.. Sen så gick jag ner till Jenny förut.. Satt och snacka lite skit.. Sen får jag ett sms som inte var det bästa så ringde till en och fråga om det var sant och lite mer.. Sen fick jag ett sms av älsklingen där det stod att jag inte var vällkommen till han mer.. Men det går nog över för det e ju inte slut mellan han och mig iallafall.. Hehe.. Sen så gick jag och Erica runt skägget med hundarna Jack och Ticka.. Sen så gick jag ner till Jenny igen och nu kom jag precis in från en promenad med Ticka och mamma och hundarna Tess och Bella.. Nu blir det att kolla Andra avenyn och äta sen duscha sen sova.. E helt slut.. Imorn blir det nog att baka med Kimberly och Erica.. Skulle även gå runt skägget imorn med.. Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!