Fredag igen =)

Nu har min baby åkt till Oskarshamn.. Han åkte precis.. Han åkte och jobba först vid 4-5 imorse.. Sen kom han hem runt 10.. Då åt vi frukost tillsammans =).. Sen kolla vi på Sp då somnade han:P.. men sen vaknade han till liv.. Då myste vi lite granna =).. Han skulle komma hem imorn igen trodde han eftersom det bara skulle komma någon kille dit imorn och kolla på hans bil därför han skulle till ohamn hehe.. Min lilla bebis =).. Jag är jätte glad faktiskt för igår när jag fråga han om han gillade mig mer än som en vän, först svara han vet inte. Men sen på kvällen när jag fråga han igen så sa han att han hade det =).. Så han har fått tillbaka känslorna för mig =).. Så är jätte glad faktiskt =).. Idag blir det att följa med pappa hem till honom =).. Vara där över helgen. Även försöka fixa mitt rum.. Hehe.. Pusspuss

Jag är lyckligast med dig!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!