hallojsan:)

Idag så väckte pappa mig vid typ halv 9 var ass trött så sa bara jaja sen somna ja om, sen väckte han mig vid 10 och sa att vi var tvunga att åka, jaja sa jag igen, sen täntke ja bäst att gå upp. Sen så skjutsade pappa mig till stan. Där jag träffa min kontaktperson och Kerstin, Så gick vi till VIP. Något om väglednings grejsamojs :P. Hehe. Sen så prata vi lite om hur jag skulle göra med min skolgång och grejer. Så skulle vi bestämma ett möte med Johanna som jobbar på iv. Så hon skulle förklara lite vad iv är för något och hur man kan lägga upp sin skolgång:P.. Så är ledig nu fram tills det mötet när det nu blir? Men skönt att va ledig, Och Kerstin tyckte inte jag skulle gå tillbaka till Livsmedel iaf för det funkar inte. Så tack vare det fick jag ledigt =). Fast dom skulle sätta att jag var i skolan ändå så jag får mina pengar =). Hehe.. Imorn blir det att åka till Gustaf och städa där lite inför helgen. Eftersom hans kompis kommer så kan de ju inte va hur stökigt som helst liksom.. Men men Nu blir det tv. Ikväll blir de att se andra avenyn iallafall! Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!