Hejsan

Igår så åkte vi till K-Rauta och lite skit.. Sen så igår kom även älsklingens pappa förbi och kollade duschen åt älsk. Det hade spuckit upp i en springa på golvet i duschen som han lagade :).. Sen så åkte vi och handlade lite mat då vi även satte oss fast på vägen hem :P.. Så Jonsson kom och drog upp oss :).. Snällt.. Sedan hem och lagade lite mat.. Sen kom Jonsson också och var kvar ett tag. Sen så gick vi och sov efter ett tag.. Hehe sen igår när vi låg i sängen så sa jag till Gustaf bara håll om mig jag kanske vill ha lite kärlek innan vi ska sova också :P.. Då sa han men jag orkar inte så tänkte jag säga då vet jag att du inte älskar mig.. Sen så sa jag det till han att jag tänkte säga det till han han bara jasså gör jag inte? Jag bara har jag fel med att du inte älskar mig eller? Han bara jaa det har du fel i.. Så tänkte jag lite sen fatta jag att han mena att han älskade mig :).. Sen så sa jag innan vi skulle sova sa jag du vågar inte ens säga dom orden till mig så godnatt.. Då sa han godnatt jag älskar dig.. Snacka om att jag sov jävligt bra inatt :).. Är världens lyckligaste =)...

Idag iallafall så ringde pappa och väckte mig vid 10 först men jag somnade om sen vid 12 ringde han igen och sa att han skulle hämta upp mig.. Jag bara om en halv timme eller 45 minuter.. Så han kom kvar i 1 och hämta mig.. Sen så åkte vi till mötet :).. Gick ass bra :).. Så fick jag anmälningslapp som jag ska fylla i och skicka in så jag kan börja på den skolan istället :)... Skönt.. Sen så skjutsade Martina ut mig till älskling efter mötet.. Sen så när jag kommer hem har bby gjort mat =).. Jätte gott =).. Nu så åkte han precis och skulle jobba... Så jag är själv hos honom.. Om han har tur så slutar han tills på fredag :).. Eftersom det snöar så jävla mycket nu..  Så under dom här dagarna blir det väll att plocka iordning och städa lite.. Marcus åkte ju hem idag :).. Haha.. Skönt.. Så nu är det inte långt kvar tills operationen heller :).. Skönt så man kan bli av med den.. Har vart hos älsk i en hel vecka nu i rad :).. Nej nu ska jag kolla på andra avenyn.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!