Hejsan :P

Idag ringde Jenny och väckte mig.. Klädde på mig och gick över till henne.. Hon åkte typ direkt och jag matade Theo :).. Det gick jätte bra och ha honom idag han bråka inte eller nått med mig utan var på gott humör hela tiden :).. Sen kom Jenny hem.. Hon satte på lite mat =).. Sen åkte hon och hämtade Tuva:P.. Sen så åt vi lite mat.. Så jag kom in precis för har skottat snö :).. Skottade hela uppfarten till Gustaf så att han kommer in och kan ställa sin bil där sen för det var ju så jävla mycket snö så om jag inte hade skottat så hade han inte tagit sig in sen :P... Sen skottade jag även gången lite så han slipper gå i värsta djupa snön för att komma in hehe.. Nu blir det att kolla på Guds tre flickor igen :).. Kolla på det igår kväll med så nu blire att kolla dom andra avsnitten :P.. Hehe.. Sen blir det att fixa lite här inne med .. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!