Hejsan :P:P

Jahop.. Min baby kom hem i torsdags kväll och jag vart överlycklig:).. Hehe.. Igår så gjorde vi inte så mkt åkte och handlade lite.. och sen så var vi bara hemma och kolla på simpsons.. Sen så åkte vi till Tannefors till Hemmakväll och handlade godis :).. Sen hem igen och myste massa :).. Hehe..

Sen idag så har vi inte gjort så mycket.. Hans bror kom imorse en sväng.. Sen så var vi bara hemma.. Sen kom Gustafs föräldrar :).. Fast dom åkte typ direkt för dom skulle på någon fest.. Sen så åkte jag och Gustaf in till stan en sväng.. Jag gick upp till mamma en sväng.. Sen så skrev han efter typ en halvtimme att jag skulle komma ut :p.. Hehe.. Så jag gick ut..

Sen nu sitter jag inne hos Jenny.. Jag är barnvakt. Fast barna sover.. Så ska ut och ta ett bloss snart tänkte jag.. Gustaf e ju i huset bredvid. antar att han spelar eller nått. hehe.. Får se vad jag ska göra i dom här timmarna.. Hittar säkert på nått:)... Hehe..

Förlåt älskling för att jag vart sur förut.. :(..

Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!