Hejsan =)=)

Jahop igår var det nyår =).. Lyckat till en början sen vart det ju som de vart :/.. Som vanligt kan man väl säga haha.. Men vart iallafall jävligt lyckat tycker jag om man bortser från då att vi gick ut och smällde smällare hehe.. Idag så har jag inte gjort mycket.. Rättare sagt ingenting.. Hehe.. Lelle tog lite bilder igår som jag ska be Natti skicka till mig =).. Hade sånt poblem med att fixa håret igår men det vart bra tillslut =).. Hehe idag blir de att åka till Gustaf.. Hans kompis från O-hamn är med också =).. Kuligt.. Hoppas ni alla haft ett ny bra start på det nya året och hoppas ni hade kul igår för de hade jag =).. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!