Helgen!

Fredag:
Sitter hos Gustaf. Marcus kom hit imorse vid 12.. Hehe Marcus och Gustaf e just nu inne på Siba. Sen när dom kommer tillbaka så ska vi åka och köpa GODIS! =).. Igår så åkte percingen ut ur naveln:O.. Så percingen hade ja i handen. Hade inte tagit bort den eller nått utan min kropp stötte ut den :O.. Lite kul faktiskt. Så nu e de inget håll utan hållet e ju sönder. Svårt att förklara men det är nu som två skinbitar av varsin sida av naveln. Dom satt ju ihop förut. Vi säger om du har en tofs sen så går den sönder. Så vart de med min navel där ja hade hållet :O.. Fett läskigt. Haha..  Pusspuss


Lördag:

Idag så var vi först hos Gustafs bror Erik. Satt där i typ 2 timmar. Jag satt och klappade hans katt som är jätte tjock. Sen så åkte vi hem en snabb sväng. Sedan så åkte vi till Net o NEt där Gustaf köpte en tv och sen högtalare till det =)... Sedan så åkte vi hem igen... Gustaf beställde en ny data. Haha. Sen så gjorde vi inte så mycket kolla på film och lite.. Pusspuss


Söndag:

Idag så vaknade vi vid typ 10. Fixade oss lite.. Sen så drog vi till Ikano där Gustaf handlade en ny musmatta och lite mera skit :P. Sedan så åt vi på linds eller Marcus och Gustaf åt jag tog bara en macka =).. Sen så åkte vi till skägget, jag sprang upp till mamma lite fort och hämtade mer medicin. Sedan så åkte vi till Net o Net där Gustaf handlade ngn sladd som ska va mellan tv och basen :P.. Sen nått mer kommer ej ihåg vad.. Sen så åkte vi hem och eldade lite skit =).. Fint som fan hahaha.. Sen nu så e det värsta svart i gräset eftersom vi eldade lite kartonger och skit :P.... Sen så åkte vi till Ica och handlade räkor och lite mer.. Hehe Gustaf slog ju sönder sin gammla data igår för den ville ej starta normalt haha.. Och sin nyaste sålde han i fredags.. Hehe.. Imorn vet jag inte vad som händer.. Blir väl att åka till ikea. Gustaf skulle väl kolla på någon ny datastol.



Imorse var Gustaf ass myssig imot mig.. Och låg och höll om mig och sa att jag var hans soffpotatis.. Haha Jag bara e jag bara din eller? han bara aa jag bara aha okej.. Han bara jaa du är bara min soffpotatis ingens annans.. Jag bara okej o du är bara min. Sen så kom vi överens om att vi har någon slags förhållande men vi vet inte vad :P. Haha.. Men iallafall så har han varit ass myssig mot mig hela dagen idag =)..



Imorn blir det även att städa här hemma =).. Pusspuss





// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!