Helgen:

Fredag:
Åkte jag till Gustaf =).. Vi gjorde inte så mycket.. Kolla på film och de =) Sen på kvällen åkte vi in till stan, Gustaf träffa Daniel lite och jag var hemma hos mamma under tiden..

Lördag:
Så gjorde vi heller inte så mycket var typ bara hemma först.. Kolla på film och lite..
Sedan så åkte vi in till stan.. Gustaf åkte och träffa Daniel lite. Medans det så gick jag upp till mamma.. Sedan hem till Gustaf igen, och kolla på film och lite..

Söndag:
Inte gjort mycket idag.. Först vakna jag.. Sedan så ringde någon som skulle köpa Gustafs Wattlänk så jag gick upp och bäda sängen och lite.. Sen så åkte jag och Gustaf till Tallboda och köpte oss Kebab =).. Sedan hem till Gustaf och åt.. Sen kolla vi lite på internett sedan så skjutsade han hem mig.. Träffa Carro G en sväng.. Sedan hem.. Sen följde jag med Carro G till Centrum och sen har jag bara suttit här.. Ska snart beställa Pizza tror ja =).. Sen vet jag inte vad som händer.. Imorn är första dagen på praktiken så skriver imorn hur det gick =).. Saknar min lilla bby.. Men vi ses i veckan eller i helgen.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!