JAG VET!

Jag kommer kämpa det vet du! Det kommer lösa sig det vet både du och jag! Och det känns så fucking underbart!



Det du sagt till mig dom orden. Det får mig att veta att det kommer bli bra igen! Jag vet att vi båda innerst inne kämpar fast du inte vissar det på samma sätt.. Men det vi har det kallar inte jag för det du gör. Jag vet inte vad man ska kalla det vi har för något.. För det har utvecklats till något mer men jag vet inte vad.. . För det är något mer än bara det som du säger att vi har. Jag vet det! =).. Allt känns så fucking underbart med dig!


Att få somna bredvid dig på natten och vakna intill dig på morgonen. Det är det som betyder mest för mig. För jag känner mig så tryg när jag är nära dig! Mina känslor hade börjat svalna för dig. Men nu har dom börjat byggas upp igen. För jag vet att det kommer den dagen då det blir vi igen=).. Jag kommer inte ge upp.. Mina känslor har blivit starka för dig igen. Och jag tror du har fått känslor för mig igen. För det är precis som i början då vi var som kärast så är det nu. Och det känns så jävla bra det ska du veta! Jag gör allt för dig!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!