Kommer sakna älsk

Sitter hos mamma nu.. Älsklingen skjutsade hit mig nyss.. Nu är han och träffar Timmy.. Hatar den människan fan.. Men men.. Ska till älsklingen någon dag i veckan lovade han mig:)... Hehe.. Men saknar han redan.. Har vart hos han i liksom 11 dagar. Om man räknar med den dagen jag kom dit och så idag.. Så kommer kännas sjukt tomt att sova själv, men det löser sig nog. Imorn så kommer pappa och hämtar mig 20 över 7 halv 8.. Så imorn får jag inte sova länge.. Men ska ju vara på sjukhuset kl 9 imorn och väglaget är ju som det är.. Så det tar nog ett tag att åka hehe.. Börjar bli lite nervös faktiskt men ingen fara.. Hehe nej nu ska jag göra nått annat..Pusspuss

Älskling du är det finaste jag har! Så lämna mig aldrig för skulle inte klara av det! Du är världens bästa kille! Har aldrig varit såhär lycklig med någon annan förut. Och det gjorde mig så jävla glad att det vart du och jag igen! Jag älskar dig mest Gustaf Emanuel Danielsson!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!