Lördag idag

Idag har jag inte gjort ett skit mer än att suttit här :/.. Men men finns ju inget annat att göra. Hoppas på att få träffa min bebis snart igen =). Han är hemma nu i lkpg igen iallafall.. Han fick sin bil såld hehe.. Pusspuss

Saknar dig baby:(. Jag hoppas vi ses snart igen. Vill ligga bredvid dig och höra dina hjärtslag slå! Vill ligga bredvid dig och känna din värme =). Saknar dig så fruktansvärt mycket fast det bara är en dag sen vi sågs. Men jag vill alltid vara med dig. Vill alltid sova bredvid dig! Vet inte hur jag ska beskriva mina känslor för dig! Jag älskar dig så jävla mycket går inte beskriva med ord! Alla dagar jag får vara med dig gör mig så lycklig! Jag önska jag fick vara med dig jämt! För när jag är med dig det är då jag är som lyckligast! Vill aldrig vara utan dig! Du är allt för mig! Jag älskar dig mest Gustaf Emanuel Danielsson! <3











// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!