LYCKLIG

Idag så var vi på Ikea =).. Älsk köpte en ny datastol :P.. Sedan så åkte vi till Biltema, köpte lite skit. Sen åkte vi till Carrocar och kollade lite. Sedan till hackefors och skulle kolla ngn affär där men den var stäng.. Sedan så åkte vi hem och åt lite. Sen så åkte vi till Eric och hämta nått som högtalarna ska stå på :P.. Sen hem igen. Sen så åkte vi till Hemma kväll och hyrde film. Sen så åkte vi hem och kolla på en film... Sen för ett tag sen så kom Jonsson hit :).. Sen nu sitter vi och pratar lite :P.. Jag och Gustaf e tsm igen =)=).. Fast vi har ju haft något slags förhållande men nu är vi tillsammans igen =). Och igår kväll prata vi lite då sa jag att jag var en bra sak som hänt hans liv, då sa han jaa du är en bra sak som hänt i mitt liv. Sen så sa han att han var glad för att han hittat mig =)=).. Myss pyss.. Nu är det exakt en vecka kvar till operationen börjar bli lite nervös faktiskt.. Hehe nu ska ja gå o va lite sociall.. Pusspuss

 

Jag är den lyckligaste i världen nu! 13 Augusti 2009 är ett datum jag alltid kommer minnas! Det är ett halvår nu den 13 februari.. Jag älskar dig mest Gustaf Emanuel Danielsson! <3 Du och jag föralltid nu!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!