Måndag = egentligen praktik

Jahop. Idag gick man upp kvart över 7 helt jävla i onödan.. Skulle börjat praktiken halv 10.. Men visste inte hur jag skulle komma dit. Så mamma messar min kontaktperson. Som säger att hon kommer 09.35.. Så jag skulle komma försent så jag sa till mamma att jag skiter it och hon skrev det till Martina att jag skiter it för jag börjar halv 10 och vill inte komma försent första dagen. Då skrev hon att hon kommer såfort som möjligt. Då sa jag till mamma att det spelar ingen roll för jag skiter it. Sen messa Martina och sa att hon var här om 4 min. Aha vem bryr sig när man redan sagt att man skiter it? Inte jag iallafall.. Så ringde hon när hon var här utanför då var väl klockan kvart över 9. Men jag var sur så sket i att gå ut. Så blir ingen praktik för min del längre tror jag. Skiter i vilket med för den delen. Skiter fan i allt.. Vad ger det för resultat liksom? Ingenting.. Aja denna dag börja iallafall dåligt.. Se hur den slutar då? Jag och mamma börja typ tjaffsa hon tyckte jag var dum som inte gick ut då när Martina ändå hade kommit hit för att skjutsa mig. Jag svara bara att Martina får skylla sig själv eftersom jag sa att jag skiter it. Aja pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!