MÅNDAG

Var hos baby idag, vi gjorde inte mkt. Han och jag åkte och köpte pizza förut. Mums =). Tack =). Han köpte cigg till mig också =). Tackar =). Sen har vi inte gjort ett skit. Han har spelat typ hela dagen. Sen nu skulle han åka och träffa Timmy. Men sa att han fick en chans till att visa att han vill ha mig hos honom. Hehe. Ska dit igen på Torsdag eller Fredag. Eller jag ska som sagt tänka på den saken. Marcus skulle också komma dit i helgen så blir nog att jag åker dit för att träffa Marcus =). Haha och Gustaf också såklart =). Hehe Nu sitter jag hos mamma. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!