Sitter hos min plutt

Sitter hos min plutt. Kom hit för typ 1 och en halv timme sen.. Min lilla plutt ligger och sover.

 

Imorse när jag vakna så har jag fått sms från min plutt där de står Kom idag om du vill. Och såklart vill jag åka till han liksom =). Och det smset fick jag kl 9 sen vid 12 skrev han Jude ska du komma idag. Och han vet mycket väl att jag inte kan svara på sms. Men åkte strax efter 12 =). Pappa skjutsade mig.

 

Imorse då när jag åt frukost så var pappa och hunden Rulta ute och så såg jag att Rulta ville in, så jag går och öppnar sen när jag kommer tillbaka så ligger min macka på golvet typ helt uppäten. Då var det Daisy som var snabb som fan och tog mackan för mig. Busig hund det där. Men iallafall så sitter jag hos sötnosen nu. Tycker han kan vakna nu! Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!