Söndag morgon får man väl säga

Sitter fortfarande här. Kan inte sova är inte trött. Vad fan är det för fel?

Sitter på msn och diskuterar med någon idiot om att det e slampigt att ligga med vem som helst som man inte känner.. Han tycker inte det är slampigt, men det tycker jag. Skrev 7 anledningar till om varför man inte ska ha sex med vem som helst, men han tyckte inte det spela någon roll.
Nej men visst ha sex med vem ni vill, jag bryr mig inte, jag har bara min åsikt så som ni har era åsikter om saker och ting.
Aa iallafall, han verkar ju inte ha nått vett i huvudet. Men han är ju från Norrköping så det säger ju nästan allt! *HAHA*.

Om man skulle inta sängen istället och försöka sova. Men det är ju inte så lätt eftersom pappas hund
ligger där på just min sida av sängen med ;). Hehe Så söt är hon den där vovven. Min hund ligger hos pappa :/.
Typ ombytta platser när det gäller att sova. *haha*
Nej senare idag vet jag inte vad som händer. Om man får åka till Gustaf eller om han ska jobba eller om han ska
spela :P. Sånt man märker senare. Plutten hade ju fått sin bil såld igår med :P. Hehe så nu är han nog glad.
Han ska köpa en 4hjuling nästa måndag då han får sin lön. Själv tycker jag att det är helt meningslöst,
men eftersom han sålt sin leksak nu måste han ju införskaffa sig en ny :P. *haha*
Killar säger jag bara =). Nej nu ska jag väl gå och sova har suttit på den här stolen i 14 timmar typ. Har bara tagit rök pauser och mat paus, och då vi åkte ner till affären. Haha. Ont i vänster skinkan har jag :P. Haha . Skriver mer imorgon =). Godnatt alla ! Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!