aj som satan

Jaha. Idag så vakna jag innan 12. Pappa kom in och fråga om jag skulle med till stan.. Först ville jag det men sen så ångra jag mig så stanna hemma med David och alla hundar:P.. Satt här hela tiden.. Sen så när pappa och dom kom tillbaka så hade även Ante och Emma följt med =).. Så när mamma hade åkt igen så gjorde vi inte så mycket.. Satt här haha.. Så åkte vi ner till Borensberg och handlade pizza och lite.. Så vi åkte hem och åt de.. Sen satte jag mig här.. Och jo vet ni vad? Jag trodde det var en fluga men så var det ju inte.. Det var nått som stack mig. Aj som satan vad ont det gjorde. Nu sitter jag här och där den jävla saken stack mig är det uppsvullet.. Bara hoppas på att de lägger sig senare.. Ikväll vet jag inte vad som händer? Ingenting tror jag. Blir tokig.. Finns ju inget att göra..
Pappa var ju hos polisen idag och hämta lite av Olas grejer.. Dom sa då att det tar 1-2 månader innan obduktionen är klar.. Men vi får preliminärt svar om 14 dagar.. Och sen lite mer?. Men men i alla fall. Vad händer då? Tråkigt.. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!