Dagen idag då =)

Idag så vaknade jag vid 9 tiden, för hade två surande flugor i mitt rum som vägra låta mig sova. Så det var ju bara att gå upp, så gick jag tillbaka trodde jag skulle få sova ett tag till. Men tydligen inte så slängde på en film.. Sen så kom Emma ner så åt hon och jag lite frukost.. Jag fixade mig lite.. Så gick jag ut till pappa i garaget.. Så åkte pappa, jag, Ante och Emma till Motala vid halv 2 typ.. Åkte till besiktningen, där pappa besikta bilen sen Åkte till banken.. Ante tog ut pengar.. Så gick jag och Emma in på Clas Olsson och kolla om dom hade någon kamera där.. Dom hade bara en sen så drog vi till Elgiganten.. Där så hitta jag en kamera.. 12,1 mega pixels:P.. Så fick jag den och sen ett 4 gb minneskort till den =).. Så åkte vi till Netto efter det.. Sen så åkte vi till Östenssons.. Så var vi väl hemma i 20 minuter.. Sen så åkte vi till Vadstena. Kollade på bilar :P.. Kul kul.. Sen så åkte vi hem.

Var väl hemma runt halv 9 tiden.. Nu sitter jag här och gör absolut ingenting.. Haha.. Tack pappa för kameran! Jag älskar dig
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!