Lördag =)

Först så vakna jag vid halv 12. Eller a först vid halv 6 sen vid 6 sen vid halv 7 sen fortsatte det så ända tills halv 12.. Eller a vid 9 var sista gången jag somnade om och då fick jag sova tills klockan halv 12. Vid halv 12 tänkte jag att det var lika bra och börja fixa sig.. Så jag hoppa in i en dusch runt 12 tiden. Efter det gick jag upp till Macke och Erika för skulle låna skruv tång av Erika.. Så gick jag förbi Krille på vägen hem och prata lite med han om gårdagen.. Hehe. Sen gick jag hem och började platta håret.. Efter jag hade plattat det så börja jag göra skruv lockar i håret.. När jag blev klar med det börja jag sminka mig.. Så ringde Catrin när jag sminka mig och fråga om jag kunde komma ner till henne och hjälpa henne få in svensk text på någon film hon skulle se.. Så gick ner dit. Men Mattias kom cyklande så stanna och snacka med han.. Snacka med han i typ en timma. Och märkte att klockan redan hunnit bli 18.00 och vi skulle vara hos Natti klockan 18.00 haha.. Så gick ner till Catrin och hjälpte henne.. Sedan så sprang jag hem igen för att sätta på mig klänningen. Så följde Thindra med ner till Natti.. Så väl nere hos Natti börja vi dricka.. Och Dom tände grillen.. Mamma gick upp till centrum åt mig för att handla nått att grilla till mig... Men dom andra hade redan tänt grillen... Men när mamma kom tillbaka så sprang jag ner till Catrin igen med hennes bankomat kort.. Så gick jag tillbaka till Natti, där vi grillade lite då.. Och drack vidare.. Så efter jag ätit så möte jag Fegge för att ge tillbaka hans keps som jag glömde bort igår att jag hade på huvudet.. Så gick jag tillbaka till Natti där vi spelade kubb lite.. Så gick jag och Natti upp till mig för att mamma hade gjort nått till Natti.. Natti vart jätte glad. Så gick vi ner till Natti igen och jag satte mig och läste den där boken hon fick av mamma.. Den handla om kärlek och vänskap. Sen i alla fall så träffa jag Mattias och Macke en sväng.. Sen så sprang jag upp lite fort för att hämta passet och pengar.. Så drog vi till krogen.. På väg till bussen träffa jag på Tina och Rebecca som började sjunga för mig.. Haha.. Sen i alla fall så kom bussen och vi åkte ner till stan.. Gick in på plaza.. Gick ut igen för att möta Simme och Natti eftersom jag skulle betala Simmes inträde. Så gick vi in dit i alla fall.. Så var vi där tills det stängde.. Träffa även Robin och Jocke där.. Och dom sjöng för mig inne på krogen :P.. Och så hade Jocke beställt en cider till mig =).. Så gulligt.. Sen i alla fall när dom stängde så drog vi till Hacepi. Fick även betala Simmes mat.. Men men.. Möte Martin och Mischo och vi gick upp till domkyrkan så jag kunde äta.. Sen drog vi till Martin och satt där.. Sen tog jag och Jenny cykeln hem =).. Väl hemma så gick jag och la mig direkt..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!