Hejsan och Grattis

Igår då så följde jag med mamma till Norrköping för vi skulle hämta Catrin. Vi hämta henne sen så åkte vi hemåt igen, stanna i Tannefors och handlade, sen till pant banken, sen hem till Skäggetorp. När vi satt i bilen var hunden törstig så satt med en flaska och en plast mugg som den drack ur. Hur söt som helst! Där följde vi med Catrin in och hjälpte henne att packa upp varorna.. Sen så fick jag bild på Macke och Erikas nyfödda barn :P.. As söt! Sen gick jag ner till Catrin och gick ut med hunden..  Sen kom Jane hem också. Sen så gick jag hemåt satte mig här. Så gick jag bortåt mot Mattias, skulle följa med han och hämta Macke på sjukan. Så vi åkte och så prata vi lite och sånt.. Sen så hämta vi Macke sen åkte vi hemåt igen. Så gick vi av vid Mattias.. Så gick vi bort till Macke och kolla på tv och lite.. Så gick Macke och la sig så jag och Mattias satt och prata om lite allt möjligt.. Fan vad klockan sprang iväg. När jag kom hem så var klockan 5 typ.. Haha. Men men då gick jag och la mig. Grattis Macke och Erika till sonen!

Idag så väckte mamma mig och det.. Gick ner till Catrin vid 9, gick ut med hunden. Sen så hjälpte jag henne och borsta hunden och lite.. As kul haha.. Så gick jag hemåt. Träffa på Macke och Erika med mera.. Skulle till centrum. Men Macke och jag gick själva Erika gick upp med bebisen. Sen så efter centrum gick jag hem. Duschade och lite.. Nu sitter jag här. Ska snart ner till Catrin och gå ut med hunden. Sen vänta på att Macke ringer/smsar om att jag kan gå upp till dom och hälsa på bebisen och Kimberly som är saknad!! Nej nu ska jag leta rätt på kläder jag ska ha på mig. Skriver väl mer sen.
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!