helgen som var då.

Hejsan.. Idag så vaknade jag vid 10 tiden för Macke kom upp och ringde på dörren.. Kimberly och Thindra skulle vara här medans Erika och Macke åkte upp till sjukan med Anton på återkontrol.. Hehe.. Thindra och Kimberly kom in till mitt rum och ville se på film och ha varm choklad så de var ju bara för mig att gå upp och fixa varm choklad till dom och grejer.. Så började det ju åska så det var ju bara stänga av datorn.. Så gick vi till vardagsrummet och satt där.. Sen så kom Macke och dom efter ett tag och hämtade Kimberly och Thindra.. Jag tog också av mig gips skenan idag =).. Skönt var det men gör fortfarande ont vid tummen om jag gör visa rörelser.. Men men.. Sen i alla fall när dom hade gått så började jag fixa mig. Hoppade in i en dusch och sånt.. Sen så började jag sminka mig och platta håret och det.. Sen så gick jag över till Andreas med pengar för han skulle köpa ut till mig.. Hehe.. Sen i alla fall efter jag fixat mig klart var klockan typ 5?.. Så då gick jag och Jenny till Andreas och hämtade drickat och gick sen vidare till Tina.. Tina packade ner det hon skulle ha så gick vi vidare till Rebecka.. Satt där ett tag så ringde Andreas och fråga om vi ville åka taxi med han och hans kompis till Tobbe. Så klart vi ville det eftersom det regna och hade sig ute.. Så kom taxin vid 10 i 8?.. Så åkte vi till Tobbe.. Hade skit trevligt och roligt.. Fast vart lite besviken på mig själv för träffade en person jag inte skulle träffat.. Men men i alla fall.. Stod och snackade med Mattias i ett antal timmar med men men.. Sen i alla fall så vid 1-2 tiden där nån gång så ringde Carro till mig och frågade vad jag gjorde då sa jag att ja var på väg hem. Så hon och Krille kom efter mig så jag slapp gå hem.. Så var vi ett tag på våran parkering. Träffade Pontus, Tobbe och Martin var med där.. Så bestämmde vi att jag skulle sova hos Carro.. Sen så åkte vi och hämta Josse i stan.. Så åkte vi tillbaka till skägget.. Så skjutsade Krille oss till Martin och Carro där vi skulle sova:P.. Skit trevlig kväll!!!!

Söndag:
Idag har jag inte gjort mycket.. Legat i sängen typ hela dagen och varit skit seg verkligen! Sen i alla fall så gick jag upp till Macke och Erika vid 9 tiden.. Kollade på film.. Sebbe kolla vi på.. En bra ungdomsfilm faktiskt.. Sara var med där :).. Efter den filmen gick Sara hem, jag stannade kvar så jag, Mattias och Macke kollade på en till film.. Efter den var slut så gick jag och Mattias hem.. Jag och han stod och snacka ute i kylan i typ en och en halv timma.. Kallt var det med. Var bara 13 grader ute. Uscch vill inte ha höst ännu! Haha.. Så gick jag upp och la mig i alla fall

Måndag:
Idag så vaknade jag vid 11 tiden.. Macke kom upp så jag gick med han ut med hundarna.. Sen efter vi vart ute med hundarna så gick jag upp till mig satte på mig lite andra kläder så gick jag upp till Macke och Erika.. Så gick vi till Ekdungen... Sara och Emilia följde också med :).. Riktigt kul var det.. Sen så gick vi upp på centrum. Sen så följde jag med mamma till Maxi.. Handlade en del grejer.. Sen efter det så gick jag ner till Sara eller aa utanför henne precis.. Barnen lekte och hade kul.. Älskar att leka med barnen! Men men satt där i någon timme.. Så var Nellie busig och sprang så jag sprang efter henne och skulle hämta henne så att Erka skulle slippa haha.. Så när jag väl hämtat Nellie så kom Emilia och skulle vara busig med så jag bar dom båda två på var sin sida och gud vad tungt det vart haha.. Sen i alla fall så gick jag upp lite fort och hämtade chipsen och det så gick jag över till Macke och dom.. Så kolla vi på Snabba Cash. Faktiskt rätt så bra film.. Nu är jag hemma igen och ligger i min säng.. Min dator e fortfarande inte klar så jag använder min brors haha.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!