helgen som varit

Fredag:
Gjorde inte så mycket.. Var hemma bara.. Åkte och tanka med pappa.. Så var vi nere i Borensberg och handlade lite.. Sen så kolla jag på film. Så gjorde vi inte så mycket mer..

Lördag:
Vaknade rätt sent idag men skönt att sova..
Natti och Simme kom runt 2 tiden.. Så vi åkte ner till affären och handlade lite vad vi skulle ha och grilla och lite chips och sånt till kvällen. Så när vi kom hem tände pappa grillarna och fixade lite och sånt.. Efter ett tag var det klart så vi satte oss ner och åt =).. Gott var det.. Så kollade vi lite på film och det.. Så gick vi och sov.

Söndag:
Idag har jag inte gjort ett piss! Suttit här, sen har jag kollat på tv:n.. Och lite sånt.. Åt för en stund sen.. Vart potatis och schnitzel.. Gott var det.. Sen vet jag inte vad som händer? Ingenting tror jag. Bara ta det lugnt blir det väl.. Aja skriver imorgon eller nått.. För lär inte hända nått mer idag i alla fall.
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!