Hello

Igår så beställde mamma och vi pizza. Jag betalade maten till Simon och David. Mamma betalade hennes och Connys hehe.. Efter jag ätit så gick jag ner till Catrin och gick ut med hunden.. Så messar Mattias och skriver att vi skulle till centrum så fort Erika ammat klart.. Så gick in med hunden och hem efter pengar så gick vi till centrum. Jag köpte en Coca Cola till mig och Godis och glass till Kimberly. Sen efter centrumet gick vi hem till Erika och Macke. Mattias och Macke gick ut med Jack. Sen när dom kom tillbaka så beställde dom pizza.. Jag bjöd dom.. Hehe.. Mattias kände sig dum. Han hatar tydligen och bli bjuden speciellt av en tjej?. Men men så kollade vi lite på tv och sånt sen så gick jag hemåt. Hemma så satt jag vid min gamla dator för laddaren till min bärbara är sönder.. Men sen så börja jag läsa en bok iställer som heter Mörkrädd.. Verkar vara en bra bok. Sen så somnade jag mitt i läsningen.

Idag så väckte mamma mig vid 10 tiden och sa att jag skulle gå upp. Visst visst... Somnade om när hon gick ut med hundarna. Fast hon väckte mig igen när hon kom in och sa att vi skulle åka. Så det var bara att klä på sig och åka.. Så hämta vi Catrin sen så åkte vi. Sen så åkte vi till Tannefors sen så åkte vi till nått ställe där vi släppte Catrins hund Isa så hon fick springa och lite.. Sen så åkte vi hemåt.. Då gick jag till Ek-dungen för Erika och dom var där.. Så innan vi skulle gå därifrån så åkte Macke och Mattias på den där gungan som man snurrar och har sig i. Barn på nytt kunde man ju bara säga till dom. Sen i alla fall så gick jag, Macke, Erika, Kimberly, Thindra och bebisen upp till centrum. Vi handlade lite. Jag köpte glass och cigareter.. Så gick vi hemåt. Macke cyklade ut till Tornby för att köpa ett parasol till vagnen.. Jag fastnade vid bebisen.. Satt och kolla på den och lite. Sen bar jag upp han och la han på mig då somnade han så sött.. Hehe.. Sen i alla fall så kom Macke hem. Då började han med mat. Jag åt där :P. Spaghetti och köttfärssås :). Mums.. Sen så gick vi ner till Sara. Jag gick till Catrin och gick ut med hennes hund. Sen efter det så gick jag till Sara. Kimberly och Emilia badade. Efter att dom hade badat gick vi upp till Centrum. Jag handlade chips och lite.. Så gick jag, Macke, Kimberly och Erika och självklart bebis upp till Macke och dom.. Jag försökte få bebisen att vakna men den ville inte de.. Lyfte upp den och sa att kungar ska inte sova för dom ska ju hålla i ordning på sverige. Haha.. Så pussa jag på han och sa faster vill att du vaknar nu. Men det ville inte han för han ville sova.. Så då fick han ju göra det haha.. Så kolla vi på film och tjocka oss.. Så gick jag och Macke ut med Jack en sväng. Så gick jag upp hit.. Lånar min brors dator eftersom min bärbara inte funkar. Men sånt är livet. Nej nu ska jag väl lägga mig och läsa lite. För imorn blir det troligtvis Ikano med Macke och dom. Tänkte kolla om jag hittar något fint linne.. Ni får sova så gott så skriver jag mer imorn.!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!